UWAGA! Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci komfortu przy przeglądaniu serwisu i korzystania z dostępnych usług. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o sposobie ich użycia.

Dowiedz się więcej o polityce cookies.Zamknij


Kontakt

Informacja o otrzymaniu istotnego zamówienia

2016-07-08

 

Raport nr 4/2016

 

Zarząd Spółki Logzact S.A. („Emitent”, „Spółka”) niniejszym informuje o otrzymaniu w dniu 8 lipca 2016 roku istotnego zamówienia od firmy Servus Intralogistics GmbH (Generalny Wykonawca), w ramach podpisanej 1 lipca 2016 roku umowy o współpracy, o podpisaniu której Emitent informował w komunikacie bieżącym tego samego dnia (tj. 1 lipca 2016 roku). Przedmiotem zamówienia jest realizacja automatycznego systemu depaletyzacji i zrobotyzowanego systemu kompletacji zamówień produkcyjnych u klienta końcowego - spółki Phoenix Contact Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Nowym Tomyślu.

Wartość zamówienia: 631.300 EUR netto

Termin realizacji zamówienia: marzec 2017 roku.

 

Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne


...
Please wait...